Gabriel Asadour är ny fastighetsmäklare på Croisettes mäklarkontor på Kungsholmen i Stockholm.

Gabriel Asadour till Croisette

Gabriel Asadour tar steget från trainee till fastighetsmäklare och ansluter till Croisettes mäklarkontor på Kungsholmen i Stockholm.

– Vi är mycket glada att nu äntligen få välkomna Gabriel som fastighetsmäklare på Croisette. Han må vara ny som fastighetsmäklare, men han är på intet sätt ny i branschen. Gabriels gedigna bakgrund inom service och försäljning och hans varma sätt att bemöta människor kommer bädda för en framgångsrik mäklarkarriär, säger försäljningschef Emma Ramberg.

Gabriel Asadour själv är motiverad och full av entusiasm inför mäklarkarriären.
– Jag är ödmjuk inför uppgiften, men också väldigt stolt över att få arbeta med vad jag uppfattar som marknadens mest högkvalitativa mäklartjänst. Jag har lärt mig väldigt mycket dels under utbildningen och dels under min traineeperiod på Våningen & Villan. Nu ser jag fram emot att omsätta dessa kunskaper i praktiken på Croisette, säger Gabriel Asadour.

Gabriel Asadour utgår från Croisettes mäklarkontor på Igeldammsgatan på Kungsholmen i Stockholm.