I Brf Pärlan ryms totalt 107 lägenheter från 1-5 rum och kök.

Ett blickfång på Brunnshög med kaxig arkitektur i en innovativ och spännande stadsdel.

I Lunds nordöstra delar växer Brunnshög fram. En stadsdel som formas utifrån starka framtidsvisioner om smarta, hållbara lösningar i alla led, där teknik, människor och natur samsas. En stadsdel som inte bara skapas utifrån dagens behov, utan för att säkerställa en hållbar framtid för kommande generationer.

Här, mitt i de centrala delarna av Brunnshög, planerar OBOSKärnhem för ett häftigt bostadskvarter med många kvaliteter. Som till exempel den perfekta placeringen intill spårvägens hållplats i väst och Nobelparken i öst. Den spännande arkitekturen, med förskjutna fasader som ger ett självsäkert intryck, gör att kvarteret sticker ut och blir ett naturligt blickfång i området. Stor omsorg har lagts på att utforma ett kvarter som har komplexitet, liv och variation - allt som behövs för ett rikt stadsliv.

I Brf Pärlan ryms totalt 107 lägenheter från 1-5 rum och kök.
Projektet säljstartas den 21 April kl.9.00.

För mer information kontakta gärna ansvariga fastighetsmäklare på Våningen & Villan Nybyggt:

Josefin Fagerholm
josefin.fagerholm@vaningen.se