Croisette tecknar uthyrningsuppdrag med PostNord TPL AB i Helsingborg

Croisette tecknar uthyrningsuppdrag med PostNord TPL

Croisette tecknar uthyrningsuppdrag med PostNord TPL AB i Helsingborg för uthyrning av deras Warehouse Väla.

Lagerlokalen ligger på Grustagsgatan 45 och stod inflyttningsklar 2020. Lokalen är drygt 30.000 kvm, har 11,7 meter i takhöjd och är försedd med 28 stycken lasthus.

”Vi är hedrade av att få förtroendet från PostNord TPL och ser fram emot att presentera lokalen till marknaden. Lagerlokalen är nybyggd och uppfyller alla moderna krav. Den ligger på en mycket bra adress och vi kan erbjuda en attraktiv hyresnivå vilket talar för uppdraget", säger Peter Bergquist, Deputy CEO & Head of Leasing, Croisette.

Peter Bergquist

Deputy CEO & Head of Leasing +46 (0)723 84 83 04