Croisette Real Estate Partner förstärker sitt mäklarteam med ännu en talang

Croisette Real Estate Partner förstärker sitt mäklarteam med ännu en talang

Croisette Real Estate Partner förstärker sitt team med fastighetsmäklaren Adam Irming.

"Vi är oerhört glada över att välkomna Adam Irming till Croisette-familjen. Hans erfarenhet kommer att förstärka vårt redan framstående team och ge våra kunder ännu bättre service." säger Emma Ramberg, försäljningschef Croisette Real Estate Partner.

Adam har lång erfarenhet av försäkringsbranschen, vilket gör att han kan förena det bästa från två världar när det gäller försäljning och kundservice. Hans tillgänglighet, engagemang och affärsskicklighet är några av hans framträdande styrkor.

För mer information:
Emma Ramberg, försäljningschef Real Estate Partner