Nu skyltar Våningen & Villan om i Stockholm och Göteborg, samtidigt som Croisette öppnar mäklarkontor i Uppsala och Västerås.

Croisette öppnar mäklarkontor i fyra städer

Stockholm, Göteborg, Uppsala och Västerås. Det är städerna där Croisette nu öppnar upp sina första svenska mäklarkontor, med inriktning på privatmarknaden.

I våras förvärvade Croisette Real Estate Partner mäklarföretaget Våningen & Villan. I och med affären fick Croisette över en natt mer än 150 nya medarbetare och ett 20-tal mäklarkontor som drivs under Våningen & Villans varumärke.

Nu tar bolaget nästa steg och skyltar om Våningen & Villans mäklarkontor i Stockholm och Göteborg till Croisette. Samtidigt öppnar två nya mäklarkontor i Uppsala och Västerås under Croisettes varumärke.
– Det är rätt tid nu. Vi är redan etablerade inom andra affärsområden i Stockholm, Göteborg, Uppsala och Västerås. Att vi nu öppnar mäklarkontor med inriktning mot privatmarknaden under Croisettes varumärke är därför helt naturligt, säger Per Svensson, CEO & grundare, Croisette Real Estate Partner.

Croisette Real Estate Partner är fastighetsbranschens mest expansiva och nytänkande rådgivare. Våningen & Villan Fastighetsförmedling har sedan starten 1998 fått tiotusentals bostäder sålda. Sedan maj 2022 är Våningen & Villan en del av Croisette-koncernen.

Johan Linde

Head of international Residential 0709 98 11 77 Johan Linde