Snart öppnar Croisette i Örnsköldsvik.

Croisette öppnar första kontoret i Norrland

I maj öppnar Croisette Real Estate Partner mäklarkontor i Örnsköldsvik. Det blir företagets första etablering i Norrland.

Croisette Real Estate Partner bedriver verksamhet inom flera olika affärsområden i den kommersiella fastighetssektorn. Sedan förvärvet av mäklarföretaget Våningen & Villan våren 2022 förmedlar Croisette även bostäder åt privatpersoner.

Nu står det klart att bolaget öppnar sitt första kontor i Norrland.

– Äntligen finns vi på plats i Norrland. Det har vi jobbat länge för. Örnsköldsvik blir den första av flera kommande etableringar. Vi har hittat en perfekt lokal i Örnsköldsvik och ser fram emot att erbjuda bästa tänkbara fastighetsrådgivning till alla våra befintliga och nya kunder, säger försäljningschef Emma Ramberg.

Emma Ramberg, försäljningschef
E-post: emma.ramberg@croisette.se

Croisette Real Estate Partner är fastighetsbranschens mest expansiva och nytänkande rådgivare. Croisette erbjuder kvalificerad och långsiktigt hållbar rådgivning inom fastighetstransaktioner, fastighetsvärdering & analys, lokalförmedling, kompetensförsörjning, digital fastighetsförvaltning, försäkringsförmedling. Croisette bedriver även fastighetsförmedling mot privatkunder under varumärkena Croisette och Våningen & Villan.

Emma Ramberg

Sales Director Residential Croisette 0731-44 43 45 Emma Ramberg