Patric Rask kommer att leda Croisettes satsning i Alingsås

Croisette fortsätter att expandera – öppnar nytt mäklarkontor i Alingsås

Croisette har nöjet att meddela att vi nu etablerar ett nytt mäklarkontor i Alingsås. I samband med denna expansion välkomnar vi fastighetsmäklaren Patric Rask, som kommer att leda verksamheten i området.

Patric Rask har en gedigen bakgrund inom snickeribranschen, vilket ger honom ett unikt perspektiv och en djup förståelse för kvalitet och detaljer. Han beskriver sig själv som en innovativ fastighetsmäklare med ett starkt engagemang i varje försäljningsprocess och en passion för att skapa kreativa lösningar kring marknadsföring och presentation av bostäder.

”Jag ser fram emot att bli en del av Croisette och att kunna erbjuda mina kunder en oslagbar kombination av lokal expertis, unika mervärden och global räckvidd i hela 61 länder" säger Patric Rask, fastighetsmäklare på Croisette.

Emma Ramberg, försäljningschef på Croisette Residential, tillägger:
"Vi är mycket entusiastiska över att välkomna Patric till Croisette-familjen. Hans kompetens och personliga engagemang för varje enskild affär passar perfekt in i vår vision om att erbjuda förstklassig service och marknadsföring inom fastighetsförmedling."

Det nya kontoret i Alingsås är en del av Croisettes fortsatta satsning på att vara närvarande i strategiskt viktiga orter och erbjuda sina kunder det bästa inom fastighetsmäkleri.

Regioner

Emma Ramberg