Croisette förmedlar ytor i Jonsereds Fabriker i Partille – igen

Croisette förmedlar ytor i Jonsereds Fabriker i Partille – igen

Croisette har varit rådgivare i uthyrningen av den sista vakanta fabriksbutiken längst med Fabriksstråket i Jonsereds Fabriker i Partille.

Den 1 september flyttar konstnären Karin Bergdahl in i lokalen om 86 kvadratmeter med adress Fabriksstråket 24. Med sitt företag Karin Bergdahl Art & Courses AB kommer Karin att berika Jonsereds Fabriker med målerikurser, företagsevent och konstgalleri där allmänheten kan få ta del av hennes verk.

Karin Bergdahl håller i målerikurser för barn, ungdomar, vuxna och familjer, där individerna i fråga är allt från nybörjare till avancerade nivåer. Här kan även företag boka in event med teambuildning, kickoffer, konferensaktiviteter m.m. och låta teamens kreativitet flöda i konst. Möhippor, sip and paint och annat smått och gott finns också att boka.

– På Jonsereds Fabriker strävar vi efter en mix av hyresgäster för bästa fabriksupplevelsen. Karin Bergdahl art & Courses AB är ett efterlängtat tillskott i våra lokaler. Hon är otroligt driven och hennes kurser inom konst och art bjuder in både barn och vuxna. Vi tror verkligen att hon är en bra match till vår utveckling framåt och ett naturligt val för mer konstnärlig kreativitet i området. Uthyrningen har varit mycket smidig och spännande med Karin Bergdahl Art and & Courses AB och även med Amanda Olofsson på Croisette som förmedlat kunden, säger Madeleine Ljungberg, verksamhetsansvarig och projektuthyrare Fabriken i Jonsered AB, en del av Hantverkslokaler.

– Jag har fått ett fantastiskt fint, professionellt och personligt bemötande av Amanda på Croisette. Resan att hitta en ny affärslokal har varit kantad av oro och stress tills jag mötte Amanda. Hon har snabbt och effektivt hjälpt mig att hitta exakt vad jag sökte. Hon har inte bara förmedlat en lokal, utan även värme, trygghet och engagemang. Jag har blivit varmt välkomnad av Madeleine och andra hyresgäster på Jonsereds Fabriker. Jag är spänd av förväntan över vad detta nya sammanhang kommer att medföra för utvecklingsmöjligheter och synergier, säger Karin Bergdahl, ägare Karin Bergdahl Art & Courses AB.

Fastighetsägare är Fabriken i Jonsered AB, en del av Hantverkslokaler.

Amanda Olofsson, Associate, Croisette Real Estate Partner
E-post: amanda.olofsson@croisette.se

Croisette Real Estate Partner är fastighetsbranschens mest expansiva och nytänkande rådgivare. Croisette erbjuder kvalificerad och långsiktigt hållbar rådgivning inom fastighetstransaktioner, fastighetsvärdering & analys, lokalförmedling, kompetensförsörjning, digital fastighetsförvaltning, försäkringsförmedling. Croisette bedriver även fastighetsförmedling mot privatkunder under varumärkena Croisette och Våningen & Villan.

Amanda Olofsson

Associate Leasing 076-110 27 52