Croisette förmedlar ytor åt Fitness24Seven i Lund

Croisette förmedlar ytor åt Fitness24Seven i Lund

Croisette Real Estate Partner har varit rådgivare i uthyrningen av Stora Södergatan 17 i Lund.

Fitness24Seven, en av Sveriges ledande gymkedjor, flyttar sitt huvudkontor till en modern lokal på Stora Södergatan 17 i Lund. Med sina generösa 1355 kvadratmeter fördelade på två plan kommer den nya lokalen att erbjuda en inspirerande arbetsmiljö i hjärtat av staden.

Lokalens centrala läge i Lund gör den lättillgänglig för både anställda och besökare. Med närhet till restauranger, butiker och andra bekvämligheter kommer Fitness 24 Sevens huvudkontor att vara en attraktiv arbetsplats för de anställda och möjliggöra smidiga möten med partners och samarbetspartners.

– Med stort engagemang och tydlig kommunikation har Croisette hjälpt till att skapa en smidig affär. Vi ser fram emot att kunna ta plats på ett ljust, rymligt och modernt kontor mitt uppe i centrala Lund. Vi vill passa på att tacka alla inblandade för ett gott samarbete, säger Philip Nord, Senior Expansion Manager Fitness24Seven.

Fredrik Bergenblad, Director Leasing, Malmö
E-post: fredrik.bergenblad@croisette.se

Croisette Real Estate Partner är fastighetsbranschens mest expansiva och nytänkande rådgivare. Croisette erbjuder kvalificerad och långsiktigt hållbar rådgivning inom fastighetstransaktioner, fastighetsvärdering & analys, lokalförmedling, kompetensförsörjning, digital fastighetsförvaltning, försäkringsförmedling. Croisette bedriver även fastighetsförmedling mot privatkunder under varumärkena Croisette och Våningen & Villan.

Fredrik Bergenblad

Director, Leasing, Malmö 0728-853087