Croisette har förmedlat en omlastningscentral till Pågen i Uppsala

Croisette förmedlar ny omlastningsterminal till Pågen i Uppsala

Croisette har framgångsrikt förmedlat en omlastningsterminal på uppdrag av fastighetsägaren Invela, som nu hyr ut lokalen till Pågen. Den strategiskt belägna terminalen i Främre Boländerna kommer att genomgå omfattande anpassningar och få en ny, modern gestaltning för att möta framtidens behov.

Croisette har nyligen avslutat förmedlingen där fastighetsägaren Invela har hyrt ut en omlastningsterminal till det väletablerade företaget Pågen. Lokalen är belägen i det dynamiska området Boländerna, som står inför betydande utveckling de kommande åren.

Terminalen kommer att anpassas och ombyggas för att optimera lokalerna efter Pågens specifika behov. Byggnaden kommer också att få en modern gestaltning, vilket förbättrar lokalens funktionalitet och bidrar till områdets estetiska utveckling.

"Vi är glada över att ha kunnat förmedla denna strategiskt belägna lokal och ser fram emot att se hur anpassningen och de nya lokalerna kommer att stödja Pågens verksamhet. Denna uthyrning är ett bevis på vårt engagemang för att skapa skräddarsydda lösningar som främjar både fastighetsägare och hyresgäster samt bidrar till stadens tillväxt och utveckling," säger Ahmanda Kastenholm, Head of Leasing, Croisette i Uppsala

Boländerna erbjuder en framtidssäker plats för Pågens verksamhet och en central punkt i stadens pågående förändring. Croisette ser fram emot att fortsätta bidra till utvecklingen av attraktiva och funktionella fastighetslösningar i området.

Ahmanda Kastenholm

Head of Leasing, Uppsala +46 761 39 56 04