Croisette förmedlar hyresgäster i The Warehouse – 100% uthyrt

Croisette förmedlar hyresgäster i The Warehouse – 100% uthyrt

The Warehouse i Borås är nu fullt uthyrt efter att Croisette förmedlat två hyresgäster.

På Stormgatan i Borås står The Warehouse – lagerlokaler om totalt 1250 kvm. The Warehouse, som ägs av Moderna Fastigheter, består av tio nybyggda lokaler om 125 kvm. Lokalerna är flexibla och passar verksamheter som är i behov av lager eller uppställningsyta.

Croisette har förmedlat två hyresgäster, varav en är DEKRA, som hyr in sig i några av lokalerna. Detta innebär att The Warehouse nu är fullt uthyrt.

The Warehouse ligger i expansiva Viaredsområdet. Varje lokal är utrustad med wc, pentry och har två egna parkeringsplatser framför porten. Området är inhägnat och nås via en automatisk infartsgrind.

”Väldigt kul att vi fått fastigheten fullt uthyrd, och dessutom fått in två mycket stabila och trevliga hyresgäster” säger Christof Molund, Moderna Fastigheter.

Jennifer Eriksson

Head of Leasing, Göteborg 079-066 44 79 Jennifer Eriksson