Lokalen är belägen på Kabelgatan 7 i Kungsbacka

Croisette förmedlar egen fastighet åt Ramirent i Kungsbacka

Croisette har förmedlat en egen fastighet till Ramirent, total yta är om cirka 4000 kvm.

Lokalen är på totalt 1050 kvm och består av lager, kontor och personalutrymmen men kommer anpassas för att passa Ramirents verksamhet. Runt fastigheten finns också ca 3000 kvm inhägnad markyta som Ramirent kommer att nyttja. Lokalen är belägen på Kabelgatan 7 i Kungsbacka och har ett mycket bra skyltläge mot motorvägen.

Ramirent är ett av Sveriges ledande maskinuthyrningsföretag med närmare 1000 anställda och verksamhet på ett 80-tal platser runt om i landet. Ramirent grundades 1955 och öppnade sitt första kundcenter i Finland. Öppningen i Kungsbacka blir deras första enhet i stan och tanken är att slå upp portarna under kvartal fyra i år.

"Vi välkomnar Ramirent som hyresgäst hos oss och ser fram emot att vara en del av deras verksamhet i Kungsbacka," säger Sanel Hasic, Förvaltningschef på Företagsparken

Vi tackar fastighetsägaren Företagsparken AB för ett gott samarbete.

Jennifer Eriksson

Head of Leasing, Göteborg 079-066 44 79 Jennifer Eriksson