Croisette erhåller uthyrningsarbete åt Nestlé i Helsingborg

Croisette erhåller uthyrningsarbete åt Nestlé i Helsingborg

Croisette tilldelas uthyrningsarbetet för Nestlés lokaler på adress Grenadjärgatan 6 samt Ängelholmsvägen 23 i Helsingborg. Fastigheten ligger på ett strategiskt läge med närhet till Helsingborgs centrum samt omkringliggande vägnät.

–Nu erbjuds kontors-, butiks- och lagerlokaler om totalt drygt 2300 kvadratmeter. Här får din verksamhet närhet till viktiga affärsdistrikt, utmärkt infrastruktur och transportförbindelser. Välkomna på visning, säger Elin Sjögren på Croisette Real Estate Partner.

Mer om lokalerna

Grenadjärgatan 6 i Helsingborg
Ängelholmsvägen 23 i Helsingborg

Elin Sjögren, Senior Associate
E-post: elin.sjogren@croisette.se

Nesme Jari, Direcor
E-post: nesme.jari@croisette.se

Croisette Real Estate Partner är fastighetsbranschens mest expansiva och nytänkande rådgivare. Croisette erbjuder kvalificerad och långsiktigt hållbar rådgivning inom fastighetstransaktioner, fastighetsvärdering & analys, lokalförmedling, kompetensförsörjning, digital fastighetsförvaltning, försäkringsförmedling. Croisette bedriver även fastighetsförmedling mot privatkunder under varumärkena Croisette och Våningen & Villan.

Elin Sjögren

Senior Associate, Leasing, Malmö 072-885 30 82