Nya bostadsrätter växer fram på Trelleborg Övre.

Nya bostadsrätter växer fram på Trelleborg Övre.

Nu ges fler Trelleborgare chansen att flytta till nybyggt mitt i staden! Dessutom med en räntegaranti som ger trygghet under de tre första åren.

Brf Stadsgränden byggstartades under våren på Trelleborg Övre, med ett optimalt läge mitt i staden. Nu är snart källaren färdigställd och byggnation över mark kan påbörjas. Den som har vägarna förbi stadsparken kan på nära håll se det växa fram.

Här får du ett boende med stilsäker arkitektur, väldisponerade ljusa kvadratmeter och bekvämligheter som ökar livskvaliteten. Dessutom blir bostaden Svanenmärkt, säger Stefan Andersson, Projektchef på Granitor Properties.

Granitor Properties erbjuder också en räntegaranti som innebär att räntehöjningar inte påverkar månadsavgiften för bostaden.

Räntegarantin blir en trygghet för dig som köpare. Under de tre första åren garanteras bostadsrättsföreningen den bankränta som anges i föreningens kalkyl, oavsett den aktuella räntan på marknaden, säger Stefan Andersson.

Inflyttning i Brf Stadsgränden kommer att ske under Q1 2024.

Läs gärna mer om projektet på: granitor.se/brf-stadsgranden