Rendering: Götenehus

Missade du etapp 2? Nu säljsläpper vi etapp 3!

Missade du etapp 2?
Nu säljsläpper vi etapp 3!

Försäljningen av de fantastiska stadsradhusen med äganderätt i Limhamns Lycka etapp 1 & 2 har gått strålande och intresset för projektet är stort.

Nu är det dags för tredje och sista etappen och vi börjar med möjlighet att boka in sig på personliga informationsmöten om 15 min som en anpassning pga pågående situation gällande Covid19.

Reservera redan nu den 3 Maj i kalendern och kontakta Reg. fastighetsmäklare Sandra Bower för att boka tid för personligt möte.

Mer information kommer i dagarna på Götenehus hemsida där ni ser datum för såväl informationskväll som säljstart.

Prislista för etapp 3 ser ni bifogat och där kan ni se såväl storlek på trädäck som pris för tomt respektive totalpris.

Preliminär inflyttning för etapp 3 är sensommaren 2023.

Götenehus och ansvarig fastighetsmäklare önskar er varmt välkomna till etapp 3!

För mer information kontakta gärna;

Reg. Fastighetsmäklare
SANDRA BOWER