CRMKs handbok - Den unika kundrelationen

CRMK släpper handbok om kundrelationer

”Den unika kundrelationen” är namnet på den handbok som CRM-Konsulterna nu lanserar för att dela med sig av kunskap kring att arbeta mer systematiserat, stärka kundrelationer och se möjligheter med att automatisera processer. I snart 12 år har CRM-Konsulterna hjälpt företag att effektivisera sitt arbete och nå sina affärsmål genom smarta affärsdrivna system – alltid med kunden i fokus.

Gustaf Westerlund är grundare av CRM-Konsulterna och har lång erfarenhet av implementering av CRM-system:

”Teknik i alla ära men ytterst handlar det och människor och att bygga relationer som är äkta. Vi har tagit fram den här handboken för att hjälpa företag som vill ta nästa steg i sin digitalisering och sätta sina kundrelationer i fokus,” säger Gustaf. Han fortsätter:

”I handboken delar vi med oss av våra bästa insikter och erfarenheter som vi samlat på oss. Att vara ärlig och lyhörd i kundrelationer är de viktigaste förutsättningarna för att lyckas. Vi ser ett stort behov hos företag idag att kunna vårda och bygga långsiktiga relationer med stöd av tekniken. CRM-Konsulterna är experter både de tekniska delarna och på att skapa förutsättningar som verkligen fungerar. I slutänden handlar det alltid om människorna – så väl medarbetare som kunder,” avslutar Gustaf.

Handboken är tänkt som ett stöd för företag som ska investera i ett nytt CRM-system och för de som vill fördjupa sina kundrelationer. Den innehåller bland annat:

• Så lyckas ni med digitaliseringen av er verksamhet
  • 10 insikter från våra experter
  • Vikten av förändringsledning vid införandet av ett nytt system
  • Tekniska milstolpar

Boken finns att ladda ner i sin helhet: www.crmkonsulterna.se/den-unika-kundrelationen

CRM-Konsulterna arbetar uteslutande med Microsoft Dynamics 365 och Power Platform. Handboken – Den unika kundrelationen är tillämpbar oavsett system.