Jesper Jonsson Jamshad, lösningsarkitekt

CRMK förstärker med ytterligare en lösningsarkitekt

CRM-Konsulterna fortsätter växa genom att rekrytera kompetens inom Microsoft Dynamics 365 och Power Platform med fokus på att bygga goda kundrelationer, och välkomnar Jesper Jonsson Jamshad som ny lösningsarkitekt.

Med erfarenhet från både konsultsidan och från en av Sveriges ledande aktörer inom bank och försäkring, har Jesper Jonsson Jamshad byggt upp en stor förståelse och kunskap om Microsofts hela ekosystem. Hans erfarenhet och bredd inom både agil utveckling och konfigurering är viktiga bitar i rollen som lösningsarkitekt och projektledare där han vårdar och utvecklar kundrelationer.

”Jesper har en djup kunskap inom Microsoft Dynamics 365 och Power Platform som visas både i hans tekniska, så väl som affärsmässiga förståelse för vad som är möjligt att åstadkomma. Han har en kompetensbredd som ger honom stor inblick i hela processen, något som kommer våra kunder till nytta. Med Jesper förstärker vi ytterligare vårt erbjudande; att bygga goda kundrelationer genom Ärlighet, Kompetens och att skapa Win-Win”, säger Kathrine Hogseth, vd för CRM-Konsulterna.

Det var primärt kollegorna och möjligheten till fortsatt kompetensutveckling som gjorde att Jesper kom i kontakt med CRMK:

”Jag har haft ögonen på CRMK under några års tid och hört väldigt gott om bolaget. Den främsta anledning till att jag sökte mig hit är den stora kompetens som finns samlat i bolaget. Jag ser fram emot att lära mig massor med nytt från mina nya kollegor och dela med mig av mina erfarenheter. Att CRMK dessutom erbjuder schemalagd kompetensutveckling för alla konsulter varje vecka är verkligen en fördel och något jag värdesätter högt”, säger Jesper.

För CRMK är det viktigt att ständigt utvecklas och att dela med sig av kunskap, för att hjälpa kunder med den digitala transformation och skapa verksamhetsnytta som gör verklig skillnad.

”Vi är mycket glada över att välkomna Jesper till oss på CRMK. Jag är övertygad om att hans stora engagemang och förståelse för plattformen kommer hjälpa våra kunder att ta nästa steg i deras digitala resa där allt är möjligt”, avslutar Kathrine.

Jesper Jonsson Jamshad tillträdde rollen som lösningsarkitekt, Microsoft Dynamics 365 och Power Platform, den 9 december 2021.