Mikael Söderlund, nyanställd Sales och Support Manager, Court22

Court22-teamet växer och välkomnar en ny medarbetare

Court22-teamet växer med stolthet och välkomnar en ny nyckelspelare. Samtidigt fortsätter bolaget att stärka sin utvecklingskapacitet med pågående rekrytering.

Senaste tillskottet till teamet är Mikael Söderlund som blir ny Sales och Support Manager. Mikael har en imponerande bakgrund som verksamhetschef på Högbo Padel och över 23 års erfarenhet inom support, coachning och försäljning inom golfbranschen. Hans breda erfarenhet och djupa förståelse för sport och verksamhetsdrift kommer att vara viktiga tillgångar under Court22s pågående expansion.

Mikael Söderlund själv kommenterar sin nya roll: "Jag är mycket glad över att få bli en del av Court22 och ser fram emot att bidra till bolagets fortsatta tillväxt och utveckling. Med min bakgrund inom sport och verksamhetsledning känner jag mig väl rustad att stödja Court22 i deras expansiva resa."

Court22 fortsätter att stärka sin position på marknaden, och allt fler sporthallar väljer nu Court22 som sin bokningsplattform. I och med denna expansion förstärker de nu sitt team för att kunna upprätthålla den högsta nivån av support och service, vilket är en av de mest uppskattade feedback från deras aktiva kunder.

"Med Mikael Söderlund ombord är vi övertygade om att vi kommer att kunna erbjuda våra kunder ännu bättre service och support, samtidigt som vi fortsätter att expandera vår verksamhet," säger Fredrik Hoel, VD för Court22.

För att möta den växande efterfrågan, rekryterar Court22 inte bara för att stärka sitt supportteam, utan också för att öka sin kapacitet inom utveckling och säkerställa hög kvalitet och funktionalitet på plattformen. Just nu har de tre aktiva jobbannonser inom utveckling.

Författaren genererade texten delvis med AI och har reviderat och redigerat innehållet.