Fri att publicera - Lovegame med Countryside Hotels

Hotellkedja bjuder in till vuxenlek på unika hotell

Med ett nytt initiativ vill Countryside Hotels få fler svenskar att upptäcka både varandra och några av deras hotellpärlor i sommar. Därför drar den relationsbyggande tävlingen ”Lovegame” igång i maj, på två av Countryside Hotels 35 magiska destinationer.

”Streamingtjänsterna toppas av relationsbyggande tävlingar från olika delar av världen. Det finns ett sug efter nya sätt att bygga relationer och att utforska sig själv. Men det är inte alla som vill göra det på tv. Vi har så många unika destinationer bland våra medlemshotell och vi tror att kombinationen av dem och nyfikna, äventyrslystna människor kan bli något alldeles extra,” säger Anna Övergaard, marknadschef på Countryside Hotels.

Lovegame pågår under tre dagar med 8 deltagare på två utvalda hotell. Varje deltagare har anmält sig tillsammans med en ytterligare person, som kan vara ens partner, vän eller något annat. Paren möts sedan av ett antal överraskande aktiviteter varje dag, som innehåller utmaningar som sätter relationen i centrum.

Countryside Hotels har under flera år fokuserat på att erbjuda möjligheter för svenskar att utveckla sina relationer på natursköna platser, med initiativ som Relationsgarantin, Countryside Takeaway och Babyboom.

”Det finns önskemål från gäster kring paket där man besöker flera hotell efter varandra så om Lovegame faller väl ut är detta något som vi planerar att erbjuda framöver, då det också finns ett sug efter olika typer av aktiviteter,” säger Anna Övergaard.

Personer som är intresserade av att vara med i Lovegame, kan anmäla sitt intresse här: https://www.countrysidehotels.se/lovegame/

Countryside Hotels grundades 1983 och ägs gemensamt av de ca 35 medlemsanläggningarna som alla ligger i natursköna omgivningar mellan Hälsingland i norr och Skåne i söder.  För mer information, besök gärna: www.countrysidehotels.se