Minikompisarna är tillbaka med Baby Haj och flera Busiga Barnlåtar!

Minikompisarna är tillbaka med Baby Haj och flera Busiga Barnlåtar!

Minikompisarna är tillbaka med nya albumet 'Baby Haj och flera Busiga Barnlåtar' och ännu fler glada videos.

Nu har det lilla kompisgänget kommit igång rejält - katalogen med härlig barnmusik växer och deras videos har nu passerat över 15 miljoner views på Youtube. En makalös siffra på så kort tid och medlemmarna i bandet har fått vänja sig vid att bli stoppade på stan av både barn och föräldrar.

Nu kommer ytterligare 15 låtar med inriktning på bus och lek och titelspåret ‘Baby Haj’ spås såklart bli en favorit hos alla barn. Givetvis har dom även spelat in alla låtar på video som kommer släppas upp under hösten och våren på Barnplanetens Youtubekanal. Häng med när Minikompisarna framför den bästa barnmusiken - roligt, fartfyllt och med massor av charm.

Lyssna på 'Baby Haj och flera Busiga Barnlåtar' här.

Följ Barnplaneten här.