Nu lanseras Coronet Sales Academy, Sveriges ledande säljutbildning

Coronet Sales Academy – Sveriges bästa säljutbildning!

Att sälja och arbeta aktivt med sina kunder blir mer och mer viktigt i alla verksamheter. Tyvärr räcker det inte att ha en hög kompetens hos sina medarbetare – utan det är vad vi gör som skapar resultat. Framgångsrika företag har bra säljare och dessa är lyhörda för kundens behov och anpassar sina produkter och tjänster härefter. Det är också genom regelbunden träning och utbildning som man når framgång. Och glöm heller inte uppföljningen.

Coronet, som är ledande på kvalificerad mötesbokning och säljbemanning, har nu skapat Coronet Sales Academy. Vi erbjuder den bästa säljutbildningen som utförs av några av de mest erfarna säljtränarna i Sverige.  Erfarna säljare får ett utvecklingsverktyg för att nå nya höjder och "rookies" ges en grundläggande kunskap och rivstart för att komma igång.

För mer info om Coronet och Coronet Sales Academy vänligen kontakta ansvarig Patrik Wigton på tel: 0709-230053. Läs även mer på http://www.coronet.se/saljutbildning/

• Försäljning

Kategorier

• säljträning säljutbildning mötesbokning coronet kundbesök sales academy försäljning

• Västra Götaland

Coronet AB startades med syfte att hjälpa företag och dess medarbetare att bli bättre på försäljning. Detta gör vi genom ett flertal väldigt beprövade åtgärder. Vi utbildar säljare, vi bokar kundbesök och vi hyr ut och rekryterar säljare.

Efter att vi analyserat våra kunders nuvarande situation,  föreslår vi olika aktiviteter och åtgärder som bör genomföras. Därefter stöder vi våra kunder med att öka såväl kvaliteten och aktiviteten i deras säljarbete. Vi jobbar långsiktigt med alla våra affärsområden – vi kallar det Professional Sales.

Coronet Sales Academy – Vi har den bästa säljutbildningen som utförs av de bästa säljtränarna i Sverige. Vi utbildar säljare på alla nivåer från ny till Global Key Accounts. Läs mer om Coronet Sales Academy.

Kvalitativ Mötesbokning – Vi prospekterar och ordna fler kundbesök och möten åt våra kunder. Läs mer om Kvalitativ Mötesbokning.

Kristoffer Lind

Presskontakt Försäljning Försäljning 0705-939586