Avancera till Conversion Manager - Få platser kvar!

Utbilda dig till Conversion Manager hos Conversionista - ledande inom Konverteringsoptimering!

Nästa kursstart 26e februari är snart fullsatt - Först till kvarn gäller!

Alla vill sälja mer online, frågan är bara hur! Köpa mer trafik? Nej. Som Conversion Manager kommer du att datadrivet optimera webb till att konvertera mer. Dvs. sälja mer online.

Utbildningen körs för femte gången och kommer fullsättas - igen!

Conversion Manager lär dig:

• Webbpsykologi: hur dina användare tänker på din sajt
  • Att analysera och förstå var dina besökare försvinner
  • Hur du fångar upp och övertygar besökare
  • Skapa solida och mätbara förbättringshypoteser
  • Att mäta och A/B-testa med konverterarens verktygslåda

Vem borde gå Conversion Manager?

Du är troligen Online Manager eller E-commerce Manager eller på något annat sätt ansvarig för alla eller någon av de digitala kanalerna på ditt företag.

Eller så är du inte det, men vill bli det. Då är den här utbildningen ett perfekt sätt för dig att vässa dina kunskaper och bli den uppenbara kandidaten för det nya jobbet.

Ca 100 personer har hittills gått utbildningen, bl.a. från företag som Google, Telia, Match.com, Schibsted m.fl. men även privatpersoner.

Anmäl dig här!

Vill du optimera webb till ökad konvertering, precis som vi? Smart. Knip en av de sista platserna för kursstart 26e februari genom lämna en intresseanmälan här:  http://conversionista.se/conversion-manager/

Först till kvarn gäller!

• användbarhet

John Ekman

Presskontakt Chief Conversionista Grundare 08-33 32 26

Conversion Manager - Lär dig tjäna mer på din sajt!

Conversionista utbildar Conversion Managers och efterfrågan av yrket har aldrig vart högre på arbetsmarknaden. Som Conversion Manager säljer du mer online, genom att analysera och förstå vart en sajt läcker, dvs tappar potentiella kunder, samt med hypoteser skapa A/B-tester som optimerar och ökar konverteringen. 26e februari startar 5e omgången av utbildningen. Anmälan är öppen NU!

Conversion Manager - Conversionistas utbildning för fjärde gången med start 23 oktober

Conversion Manager - plötsligt börjar folk utbilda sig till något som inte ens fanns som ett yrke för bara ett par år sedan. Conversionista är ett ledande företag inom konverteringsoptimering i Skandinavien och den 23 oktober drar de igång utbildningen Conversion Manager för fjärde omgången. Alla vill jobba med konvertering och konverteringsoptimering, Conversionista lär ut hur!

Conversion Manager - ett glödhett yrke

Lukas Löfgren gjorde karriär inom IDG efter att ha gått Conversionistas utbildning Conversion Manager våren 2013. Lukas var en av deltagarna när Conversionista drog igång den första utbildningen i sitt slag i Skandinavien.