Medlemmar i loungen på CONVENDUM

Färsk medlemsundersökning från CONVENDUM

Under våren genomförde CONVENDUM en medlemsundersökning bland sina medlemmar för att undersöka kundnöjdheten på alla Coworking spaces och för att se vad medlemmarna önskade mer av CONVENDUM och dess personal.

Undersökning skickades ut till CONVENDUMs samtliga medlemmar. Resultatet visade att 9 av 10 medlemmar var mycket nöjda med den service och produkt som CONVENDUM erbjuder. CONVENDUMs personal får toppbetyg från medlemmarna och anses leverera en servicenivå på 9,5 av 10.

-Det är väldigt roligt att våra medlemmar uppskattar vår personal och dess bemötande, det är en väldigt viktig och stor del av upplevelsen av CONVENDUM. Jag är väldigt stolt över våra medarbetare inom service som ser till att våra medlemmar har det bra och trivs på sin arbetsplats. För att kunna leverera en så bra upplevelse som möjligt arbetar vi kontinuerligt med utvecklingsområden för att kunna ge en så bra CONVENDUM-känsla som möjligt – Jennie Håkanson, Director Of Operations på CONVENDUM.

Med anledning av den pågående pandemin undersökte även CONVENDUM hur smittsäkert medlemmarna upplevde att arbetsplatsen var, en stor majoritet av medlemmar upplevde smittsäkerheten på sin arbetsplats som hög eller mycket hög.

-Pandemin slog till från ingenstans och även om vi gärna hade sett våra Coworking spaces som helt smittsäkra så är det inte möjligt i och med den situation som vi är i. Men att så pass många ändå anser att våra Coworking spaces har en mycket hög smittsäkerhet visar det på att våra åtgärder vi vidtog i samband med att pandemin slog till har gett effekter. Vi har arbetat med att skapa möjligheter för våra medlemmar att kunna arbeta smittsäkert samt även utrustat våra konferensrum med bättre videoutrustning – Jennie Håkanson, Director Of Operations på CONVENDUM.

Jennie Håkanson, Director Of Operations
Telefon: +46 (0)708 461 372