Weber Genesis E-335, banbrytande ny grillteknik från Weber

Weber Genesis E-335, banbrytande ny grillteknik från Weber

Weber, en av världens ledande tillverkare av grillar och grilltillbehör, tar med sin gasollgrill Weber Genesis E-335 utomhusmatlagning till helt nya nivåer. Denna högpresterande gasolgrill tillhör den nya generationen av grillar som sätter helt nya standarder i branschen och ger samtidigt en glimt av hur framtidens matlagning utomhus kommer att se ut.

Om Weber Genesis E-335

Weber Genesis E-335 är bland annat utrustad med tre huvudbrännare och en sidobrännare, Webers egenutvecklade GS-4 högpresterande grillningssystem. Med funktioner som infinity-tändning, porslinsemaljerat lock, porslinsemaljerat grillgaller i gjutjärn, en stor grillyta och en integrerad termometer så garanterar denna grill enkel användning och perfekta resultat varje gång. Den unika designen inkluderar en expanderbar övre grillgaller som skapar en stor, sekundär grillkapacitet, vilket gör att du kan förbereda en än större måltid på en och samma gång.

Avancerade funktioner som sticker ut

• Kompatibel med Webers iGrill-3-system

Med Webers app så kan du bland annat få exakta temperaturavläsningar direkt i din smartphone.

• Sear-station XL

En extra het och stor sear-station (bryn zon) möjliggör att du kan välja att helt tillaga eller enbart värma mat samtidigt som annan mat förbereds.

• Weber Crafted BBQ-System, GBS

Full kompatibilitet ger användarna en helt ny värld av grillmöjligheter. Med specialanpassade grillredskap så kan du utöver att enbart grilla även steka, baka, ångkoka och till och med woka din mat.

Förvaringslösningar

Weber Genesis E-335 tänker också på förvaring. Grillen kommer med ett grillfack på sidan som passar både Weber Crafted Outdoor Kitchen Collection och dina större grillverktyg. Den är dessutom utrustad med ett stort skåp och två sidobord, varav det ena är extra stort och fällbart.

Om Weber

Weber är en pionjär inom grillindustrin och har alltid satt kundens behov i första rummet. Med nästan 70 år i branschen, fortsätter Weber med sin innovation och sätta nya standarder för utomhusgrillning. Köp Weber Genesis E-335 direkt från Webers egen webshop till ett bra pris, fraktfritt och med hela 12 års garantiprogram.

Kontakt

För mer information om Weber Genesis E-335, besök Weber.com eller ring Webers kundservice 08-525 024 24. Du kan alternativt välja att kontakta oss på Gasollgrill.com som är affiliate åt Weber och som gjort detta utskick. Gasolgrill.com tjänar provision vid köp genom länk i detta utskick.