Golden Sabai massage & body care - En Oas för välbefinnande på Östermalm

Golden Sabai massage & body care - En Oas för välbefinnande på Östermalm

Golden Sabai Massage & bodycare, är stolta över att erbjuda en unik och avkopplande upplevelse i hjärtat av Stockholm, på Östermalm. Vår salong kombinerar thaimassage, traditionell oljemassage, örtboll massage, sport massage & aroma massage. De som vill använda Friskvård för företag så finns även våra klippkort att köpa. Vi erbjuder även hudvård, nagelvård och medicinsk fotvård, allt i en lyxig och harmonisk miljö.

Populära behandlingar för kropp och själ:

I våra vackra lokaler välkomnar vi våra kunder till en värld av autentisk thaimassage och skönhet. Våra högutbildade medarbetare behärskar konsten av Thai- behandlingar för att främja avslappning och välbefinnande. Vi erbjuder även skräddarsydda lösningar för hudvård, nagelvård och medicinsk fotvård.

Omsorgsfullt designad miljö:

Våra lokaler är utformade för att skapa en harmonisk och avkopplande atmosfär. Varje detalj är noga utvald för att säkerställa en fridfull upplevelse för våra kunder. Vi strävar efter att erbjuda högsta service och autentiska Thai- behandlingar.

Butik med skönhetsprodukter:

Utöver våra behandlingar har vi en butik där du kan hitta underbara inredningsprodukter för ditt hem samt skönhetsprodukter för hud, hår och naglar. Vi tror att inspirerande produkter kan skapa en positiv inverkan på din livskvalitet.

Vår vision:

På Golden Sabai massage & bodycare, strävar vi efter att skapa en helhetsupplevelse för våra kunder. Vår salong är en plats där du kan njuta av en avslappnande och lugn miljö, där det bara finns tid för dig. Vi vill att varje kund ska känna sig trygg och omhändertagen, och genom inspirerande produkter och inredning vägleda dig till att sätta guldkant på tillvaron.

Fördelarna med regelbunden massage:

Regelbunden massage har visat sig ha en mängd hälsofördelar, inklusive minskad stress, förbättrad sömnkvalitet och ökad rörlighet. Genom att investera i din hälsa och välbefinnande kan du uppnå långsiktiga fördelar för både kropp och själ.

Välkommen till Golden Sabai Thaimassage på Östermalm, där vi strävar efter att skapa en plats för ditt välbefinnande och skönhet.

Följ: Golden Sabai på Instagram