Concrete IT åter på prispallen i matchen om Sveriges bästa arbetsplatser 2010

För tredje året i rad har Concrete IT valt att delta i Great Place to Work® undersökning för att
kora Sveriges Bästa Arbetsplatser.

”- För oss är det ett bra verktyg att få in och ta tillvara förbättringsförslag och även se vad som värderas hos våra medarbetare, samtidigt ger det oss tydlighet i vilken riktning vi ska arbeta för både långsiktiga förbättringar, relationer och utveckling säger Krister Arledal Konsultchef på Concrete IT.

Områden som undersöks är bl.a. jämställdhet, respekt, arbetsmiljötro samt teamkänsla och allt sker genom anonyma medarbetarsvar, vilket sedan utgör två tredjedelar av den totala bedömningen.

Torsdagen den 25 mars 2010 presenterade Great Place to Work® för åttonde året i rad Sveriges Bästa Organisationer och Concrete IT fanns för tredje året i rad bland de stolta och glada vinnarna
– i år på 2:a plats i kategorin 20-50 anställda!

” – Vi sträcker på oss och är glada att vårt kontinuerliga kvalitetsarbete ger ett synligt och kännbart resultat i organisationen, det ger oss igen en bra sporre att fortsätta arbetet att hela tiden vara en attraktiv arbetsplats inom alla områden.

– Särskilt glada är vi att vi ser att vi har en stark sammanhållning och att våra medarbetare känner att de är betydelsefulla, nöjda medarbetare ger också nöjda kunder, säger en stolt och taggad Krister Arledal.

För mer information, kontakta:

Krister Arledal, Grundare Tel. 08-616 86 85 krister.arledal@concreteit.se

Susanne Wallerstein, Presskontakt Tel. 08-616 87 87
susanne.wallerstein@concreteit.se

Läs gärna mer oss vår hemsida www.concreteit.se