Du är inbjuden till årets sparmässa i Globen i Stockholm!

Du är inbjuden till årets sparmässa i Globen i Stockholm!

Tisdagen den 19 mars är det dags för årets stora sparmässa i Globen – Avanza Forum. Jag kommer finnas på plats och diskutera räntor på bolån och sparkonton från scenen och hoppas på att träffa många av er i pausen nära Avanzas monter. Inträdet är gratis och har ni svårt att ta er till Stockholm kan ni följa hela eventet live på webben.

Välkomna!

Christina Söderberg, Compricers sparekonom

Anmäl er kostnadsfritt här

Compricer till Globen, skriver Claes Hemberg.

19 mars pratar vi pengar, räntor, fonder och aktier på Globen i Stockholm. Under 5 timmar serverar jag 25 utvalda scengäster. Och i pauserna har vi bakom scenen landets i särklass största sparmässa. Och Compricers Christina Söderberg är på plats. Hinner du inte fram, så kika på webben. Förstås är inträdet helt gratis.

Vi kan inte varje dag fundera över våra pengar och plånboksfrågor. Istället kan vi koncentrerat skaffa oss en vass bild en gång om året. Nästa tillfälle för detta är den 19 mars. Då träffar jag sparare på Globen. På scenen intervjuar jag professorer, vd, författare, experter, analytiker med fler för att ge det bästa direkt ur hästens mun. Vi kommer att tala boräntor, sparräntor, konsumenträtt, fonder, USA, tillväxtländer, Kina, svenska bolag, börsen och aktietips.

Du kommer och går när du vill. Vi öppnar 15.00 och håller på till 21.00. Här hittar du detaljerna http://www.avanzaforum.se/program

Att jämföra priser tar lite tid, men är kanske ett av de enklaste sätten att snart tjäna tusenlappar. Därför bjöd jag i år in Compricers Christina Söderberg till Globen den 19 mars. Vi ska prata boräntor, listor, prutmån och sparräntor. Hon ska vägleda på webben och lista sina favoriter. Det ska bli kul!

Bjud gärna med en vän. Inträdet är gratis!

Claes Hemberg