Försäkringskassan i Sundsvall väljer Eurest

Försäkringskassan i Sundsvall väljer Eurest

Från och med 7 januari 2015 kommer Eurest att laga mat till Försäkringskassans medarbetare och gäster på Restaurang Oasen i Sundsvall. Uppdraget omfattar frukost, lunch, fika, konferens och event.

Avtalet innebär att Eurest kommer att leverera måltidstjänster till Försäkringskassan i både Jämtland och Västernorrland. Eurest driver sedan ett år tillbaka motsvarande verksamhet för Försäkringskassan i Östersund.

- Vi arbetar sedan tidigare med Försäkringskassan i Östersund och det känns jättekul att vi även får förtroende att driva Restaurang Oasen och utöka vårt samarbete. Hos oss kan gästerna förvänta sig service med det där lilla extra och det tror vi är en förutsättning för att bygga långvariga relationer, säger Minna Chruzander, Regionchef Eurest.

Safety - Integrity - Respect in everything we do. Find out more...

Compass Group är en världsledande leverantör av måltidsservice och andra supporttjänster. Den svenska verksamheten drivs under varumärkena Eurest, Eurest Services, Medirest, Chartwells och Levy Restaurants. Verksamheten omfattar måltidstjänster till företag, arenor, universitet, skolor, vård och omsorg samt supporttjänster som konferensservice, reception, lokalvård, vaktmästeri och telefonservice. Läs mer om oss på www.compass-group.se