Electrolux väljer Eurest Services som leverantör av support service för sitt huvudkontor

Electrolux har valt att för sitt huvudkontor i Stadshagen, Stockholm teckna ett support service-avtal med Eurest Services AB. Avtalet gäller från och med 1 april 2009 och omfattar olika typer av stödtjänster. Electrolux har i Stockholm cirka 800 medarbetare.

Samarbetet omfattar reception och servicecenter, konferensservice,
restaurang- och måltidsservice, coffee shop, fruktservice, kaffemaskinservice, lokalvård, vaktmästeri/byggnad invändigt, post- och godsservice, kontorsvaruförsörjning, tillträdes, inbrotts- och brandskydd.

"Eurest Services lösning bygger på partnerskap där vi stödjer Electrolux kärnverksamhet, agerar proaktivt som servicepartner och tar tillvara på synergieffekter mellan de olika funktionerna på plats. En totallösning som efterfrågas av alltfler kunder", säger Jonas Siljhammar, VD Eurest Services AB.

För mer information kontakta:
Jonas Siljhammar, VD Eurest Services AB

Britt Olsson-Stein, försäljningschef Eurest Services AB