Retail and Brands väljer iStone

Retail and Brands, vars varumärkesportfölj innefattas av bl.a. Polarn o Pyret och Brothers, väljer iStone, en av inRivers största PIM-partners i Sverige. Retail and Brands använder inRivers PIM-lösning sedan några år, och väljer nu att göra en uppgradering tillsammans med iStone, samt att sätta igång ett internt arbete för att optimera användandet och nyttan av PIM-lösningen för Retail and Brands.

- Vi är väldigt stolta och laddade inför uppgiften att hjälpa Retail and Brands att bygga en optimal organisation utifrån ett PIM-perspektiv, säger Mattias Stark, vd för iStone E-business.

För mer information, kontakta:
Mia Bystedt
IT chef på Retail and Brands
tel: 0768-87 24 23
E-post: mia.bystedt@rnb.se

Mattias Stark
vd för iStone E-business
tel: 0707-88 51 88
E-post: mattias.stark@istone.com

• Konsultverksamhet

• inriver
  • pim