City Network på Cloud Conference i Kista!

City Network på Cloud Conference i Kista!

Den 26:e oktober är det dags för andra upplagan av Cloud Conference, Sveriges mest heltäckande och oberoende forum för kostnadseffektiv IT. City Network kommer vara på plats och visa upp Sveriges största drift-i-molnet-tjänst, City Cloud.

City Cloud har under det senaste året utvecklats både i funktionalitet och i användande. Ett antal nyheter kommer presenteras på Cloud Conference som gör att City Cloud vidare befäster sin position i täten inom cloud computing-tjänster.

• Med över 1000 registrerade användare har vi en av Sveriges ledande tjänster inom infrastruktur i molnet. Det är en självklarhet för oss att vara med på Cloud Conference och visa hur Molnet kan användas och hur vi skapat affärsnytta med City Cloud, säger styrelseordförande, Johan Christenson.

• Som Sveriges ledande företag inom Cloud Computing är det viktigt för oss att inte bara visa vad som händer med City Cloud utan också ta del av de möjligheter våra kunder presenterar som vi kan lära av. Cloud computing generellt är i sin linda och att ytnyttja infrastruktur i molnet är något som utvecklas i rasande fart. Cloud Conference är en ideal mötesplats med våra kunder, säger Johan Christenson.

Fribiljetter

City Network har ett antal fribiljetter till konferensen och bjuder härmed in alla intresserade att delta den 26:e oktober. Anmälan görs till sales@citynetwork.se med: Företag, Kontaktperson, Adress, Telefonnummer, Mailadress.

Sista anmälningsdag är den 30:e september varefter intresserade blir kontaktade av Conductive som håller i mässan och delar ut biljetterna. Läs gärna mer här: http://blog.citynetwork.se/cloud-computing/cloud-conference-2010/

Med över 10 000 kunder runtom i Sverige är City Network ett av de ledande drifts- och webbhotellsföretagen. Kärntjänster inkluderar webbhotelltjänster, dedikerade servrar, co-location och drift i molnet. City Network är även ombud och registrar för ett antal toppdomäner som till exempel .se-domänen och tillhandahåller domänsöktjänsten domänvaruhuset.se. www.box.se och www.onlinebackup.se är City Network-varumärken. City Cloud är City Networks varumärke inom cloud computing – www.citycloud.se (Europeisk version på www.citycloud.eu). City Network är medlem i TelecomCity. Mer information om City Network hittar du på www.citynetwork.se

För ytterligare information vänligen kontakta: Johan Christenson, Styrelseordförande, City Network Hosing AB – Epost johan(@)citynetwork.se