50 nya toppdomäner och ett helt nytt orderformulär

Ihop med avancerade domäntjänster och en fullständig domänhanterare kan både privatpersoner och företag från hela världen säkra sina domäner hos City Network.

Samtidigt lanseras ett helt nytt orderformulär, specialdesignat för att hantera sökning och registrering på ett snabbare och smidigare sätt med många topp-domäner. De flesta företag har problem med att de har många olika registrarer och ombud och kontrollen över sin domänportfölj får stryka på foten. Kombinationen enkelhet med ett stort utbud till låga priser är helt avgörande för att kunna hantera domänportföljen hos en enda leverantör. En kombination som City Network nu kan stoltsera med.

Den här våren har verkligen varit hektisk med många projekt och förbättringsarbeten. Det nya orderformuläret är något vi jobbat med kontinuerligt under hela perioden och nu kan vi äntligen lansera det till våra kunder och nya besökare. Inte nog med att vi gör processen smidigare, snabbare och rent generellt snyggare, vi adderar också 50 nya toppdomäner till vår produktportfölj. De förändringar som vi har gjort och det nya orderformuläret ger oss också möjligheten att snabbare släppa ännu fler toppdomäner vilket vi också planerar att göra inom en snar framtid, säger Johan Christenson, VD på City Network

För oss har det alltid varit viktigt att kunna erbjuda ett komplett utbud av drifttjänster med något för alla. Vårt utbud av toppdomäner har varit gediget men långt ifrån komplett sett till de önskemål och förfrågningar som vi får. 50 nya toppdomäner till ett redan stort utbud är verkligen en fördel för många kunder och något som vi är otroligt glada och stolta över att kunna erbjuda, säger Özgür Bal, kommunikationsansvarig på City Network.