City Network – Fullt fokus på kvalitet

City Network – Fullt fokus på kvalitet

Målet för City Network är inte bara att vara den mest attraktiva leverantören av molnbaserade infrastrukturtjänster i Europa, utan att också vara den mest attraktiva arbetsgivaren i branschen. Därför har bolaget beslutat att anställa Tony Hallén i den dubbla rollen som personal- och kvalitetsansvarig.

– Tony Hallén har en lång och gedigen erfarenhet av verksamhets- och ledarskapsutveckling. Hos oss ska han jobba parallellt med både strukturer och människor för att vi ska bli ännu bättre som företag och som arbetsgivare, förklarar City Networks VD, Johan Christenson.

Allt sedan starten 2002 har City Network drivits av hängivna och entusiastiska medarbetare. I takt med att företaget vuxit – vad gäller såväl omsättning, som antalet anställda och den geografiska spridningen – har även behovet av fast etablerade strukturer, rutiner och metoder vuxit. En roll som Tony nu axlar.

– Jag ser mycket fram mot att arbeta med kvalitetsutveckling i kombination med personalutveckling på City Network, ett företag som jag följt länge och som är inne i en mycket intressant expansionsfas. I grund och botten handlar mitt uppdrag om att få företagets struktur och kultur att samverka på ett sätt som ökar bolaget effektivitet.

– Vår personal är vår viktigaste tillgång och för att vi skall fortsätta vara en attraktiv arbetsgivare måste vi kunna erbjuda en arbetsplats som är inbjudande och inkluderande samtidigt som vi levererar tjänster av högsta kvalitet. I det fortsatta arbetet med att säkra detta är jag därför mycket glad att ha Tony på plats, avslutar Johan Christenson.