Miljön i fokus - för våra barn och för framtida generationer.

Miljötänk i fokus hos Classicum!

Miljön är viktig för oss, för våra barn och för framtida generationer. Vi arbetar med kvalitetsprodukter inom grön näring, med förhoppningen om att fler människor vill förlänga säsongen hemma tack vare sitt växthus, orangeri, uterum eller vinterträdgård från Classicum. Våra kvalitetsprodukter kommer att stå länge, genom ur och skur och användas av dig och många fler efter dig.

Vi är inte perfekta men gör vårt yttersta för att fatta genomtänkta och medvetna val, allt ifrån vilka leverantörer vi väljer att arbeta med, till hur vi transporterar dina produkter.

Vill du veta hur just ditt växthus, orangeri eller uterum tillverkats och transporterats till dig så berättar vi gärna mer. Vi är stolta över vårt miljöarbete och vill även att du ska kunna känna detsamma.