Clarion Sign bjuder in till årets finaste julmingel

Clarion Sign bjuder in till årets finaste julmingel

"Det finaste vi kan tänka oss i jul är att ge"

Clarion Hotel Sign har stöttat Stadsmissionens Unga Station med olika insatser under en längre tid och förra julen frågade de vad som stod högst upp på familjernas önskelista och svaret var då bussremsor. Tillsammans med sin personal samlade Clarion Sign då ihop åtskilliga remsor som möjliggjorde att familjerna kunde åka på utflykter under jullovet. I år kommer personalen bidra med presentkort à 100 kr från olika återförsäljare av leksaker, kläder och mat, som sedan delas delas ut till familjerna på julafton. För att sprida informationen om Stadsmissionens viktiga arbete och få fler att hjälpa till i detta, bjuder Clarion Hotel Sign, i samarbete med Stadsmissionen, nu in till årets finaste julmingel. Vem som helst är välkommen förbi på lite glögg, tilltugg, julpyssel och tävlingar den 27 november kl. 17.30. Och vill man vara med och bidra till fler små leenden på julafton så får man gärna ta med sig ett presentkort eller fler, à 100 kr, som man på plats lägger i den gemensamma julklappssäcken. Clarion Hotel Sign AB kommer sedan gå in och dubbla den totala summan som kommer in.

Anmälan görs på www.clarionsign.se/generosity senast tisdag den 20 november, där du även kan se vilka presentkort som rekommenderas.

För högupplösta bilder www.clarionsign.se/bildbank För mer information vänligen kontakta marknadskoordinator Hanna Hedman på tel: 0702-12 99 93