Clarion Hotel Stockholm och Shake My World

Shake My World har man valt ett litet annorlunda tillvägagångssätt än de traditionella dejtingsidorna. Istället för att leta matchande partners till enskilda singlar lägger man fokus på att sammanföra flertalet singlar på olika aktiviteter som matchar deras profil. Här ges möjligheten att gå på en aktivitet man själv gillar och träffa fler singlar samtidigt. På detta sätt utmanar man traditionell internetdejting och tar den tillbaka till verkligheten i en underhållande miljö.
En mer avslappnad och roligare form av dejting helt enkelt!

Medlemskap är kostnadsfritt och registrering görs på http://shakemyworld.com/event/?id=3154
Just nu bjuder Clarion STHLM dig på 10 Guldmedlemsdagar när du registrerar dig som ny medlem på Shake My World.
Använd kod: clarion3045 när du registrerar dig.

Shake My World blev utsedd till Bästa Svenska Dejtingsite 2008” av Internetworld

Singel After Work på Clarion Hotel Stockholm

Efter två framgångsrika aktiviteter på Clarion Hotel Stockholm har medlemmarna på Shake My World gett oss högsta betyg!
Vi tackar för detta och har valt att utöka samarbetet genom att vara värd för en ”singel after work” en gång i månaden för Shake My World’s medlemmar mellan 30 och 45 år.

Nästa arrangemang går i vårens tecken och äger rum den 30 april 2010 kl 17.00

• konst

Clarion Hotel Stockholm karakteriseras av musik, konst och design för att skapa den levande mötesplatsen och genom Clarion Living är vår ambition att höja din livskvalitet när du bor hos oss.