TURNÉ. Svenska succérockarna Self Deception på skandinavien-turné i vår

TURNÉ. Svenska succérockarna Self Deception på skandinavien-turné i vår

Svenska bandet Self Deception njuter just nu av skön medgång och har ett framgångsrikt 2022 i ryggen. Det är inte minst senaste singeln "Fight Fire With Gasoline" som sticker ut på ett väldigt positivt sätt. Den tog sig in på flera stora spellistor, bl a Spotifys All New Metal-lista och Apples Breaking Hard Rock. Kronan på verket var en snygg förstaplacering på den tunga, internationella Spotify-listan Kickass Metal, som har över en miljon rockintresserade prenumeranter.

Nu ger sig Self Deception ut på turné i Skandinavien. Med i turnébagaget finns nya albumet "You Are Only As Sick As Your Secrets", som släpps 24 februari.

SELF DECEPTION LIVE IN SCANDINAVIA
+ special guests (on selected dates)

28 januari - Göteborg,High 5ive Winter Fest
3 mars - Helsingborg, Helltown Indoors
10 mars - Jönköping, Bongo Bar
24 mars - Trollhättan, Backstage Rockbar
25 mars - Oslo, John Dee
1 april - Köpenhamn, Stengade
8 april - Stockholm, Slaktkyrkan
14 april - Helsingfors, On The Rocks

Biljetterna släpps måndagen den 23 januari.

För förhandslyssning av albumet "You Are Only As Sick As Your Secrets" - kontakta Clap Your Hands.

INSTAGRAM | FACEBOOK | YOUTUBE | SPOTIFY