"I Live In Shadows" - Dolorifics - singelomslag

Repetitivt och enkelt - "I Live In Shadow" är Dolorifics tredje singel från kommande debuten

LYSSNA PÅ "I Live In Shadow"

”I Live in Shadow, tredje singeln från Dolorifics kommande album är en repetitiv enkel rocklåt som handlar om känslan av att vara bortkastad och övergiven. En av skivans bästa låtar tycker vi.”- Dolorifics

Dolorifics är ett rockband från Göteborg som består av bröderna Kalle och Olle Mossberg, Erik Löfving och Christoffer Anderson. ”I Live In Shadow” är bandets tredje singel från kommande albumet ”Welcome to Dolograd” som släpps den 24e januari 2020, och i låten kan man höra spår av Oasis, Dinosaur Jr och Nirvana.

Spotifyapple musicfacebookinstagrambandcampNasty Cut Records

Presskontakt: