NY SINGEL. Talangvinnaren Micke Holm släpper ”Let It Rain” och medverkar i kvällens finalprogram

I dag släpper 2019 års vinnare av TV4:s Talang, Micke Holm, sin efterlängtade debutsingel - den vackra balladen ”Let It Rain” (Nexar Music). Låten är skriven och producerad av Tim Larsson och Tobias Lundgren på The Collab Music (som även har skrivit låtar till världsartister som Celine Dion och Susan Boyle).

Lyssna HÄR

Piteås stolthet Micke Holm fullkomligt knockade Talang-juryn när han med sin folkliga framtoning och fantastiska röst framförde en magisk version av Sam Smiths ”Writings On The Wall” – i kväll uppträder han i årets final med samma låt.

Under 2020 kommer Micke att följa upp debuten med ytterligare singelsläpp.

PR-kollektivet Södermalm har blivit Clap Your Hands AB - en artistagentur som erbjuder strategisk och kreativ PR/kommunikation, varumärkesbyggande, projektledning och rådgivning inom främst musik, nöje, kultur & livsstil.