NY SINGEL. Kylie släpper singeln “My Oh My” tillsammans med Tove Lo och Bebe Rexha

Kylies nya singel "My Oh My", som hon släpper tillsammans med Bebe Rexha och Tove Lo, är ute nu.

LYSSNA HÄR

Efter att trion har hintat om låten har fansen ivrigt sett fram emot släppet av "My Oh My" och vi vågar lova att de inte kommer bli besvikna; den har en tung basgång, en lekfull text och flörtar med Kylies omisskännliga "la la la"-refräng.

På lördag, den 13 juli, spelar Kylie i BST Hyde Park, London – en konsert som utlovas vara både speciell och spektakulär med låtar från hela hennes karriär.

Efter förra årets stora framgångar med släppet av albumet "Tension", som bland annat gick in på första plats på den brittiska albumlistan, tillsammans med den globala succésingeln "Padam Padam", visar det sig att 2024 kommer vara lika hektiskt för Kylie. Hon har redan tagit hem priset "Global Icon Award" på årets BRIT Awards-gala, vunnit en Grammy i kategorin "Best Pop Dance Recording" för "Padam Padam", medverkat på Met-galan, gjort sitt första Las Vegas Residency, uppträtt på WeHo Pride och släppt singeln "Midnight Ride" med Orville Peck och Diplo.

Under Kylies glittrande karriär har hon sålt över 80 miljoner skivor, uppnått fem miljarder streams och haft nio #1-album i UK. Hon har mottagit flera utmärkelser; fyra BRIT Awards, två Grammys och två MTV Awards. Kylie är också den enda kvinnliga artisten som har haft en första placering och flera topp 10-singlar i Storbritannien under fem årtionden i rad.

Tove Lo bor numera i Los Angeles och är en internationellt hyllad sångerska, låtskrivare och artist som slog igenom över hela världen med sitt platinasäljande debutalbum "Queen Of The Clouds" (2014). Hennes femte studioalbum "Dirt Femme" kom 2022. Tove Lo är både Grammy- och Golden Globe-nominerad, har samarbetat med flera olika artister som bland andra Coldplay, Charli XCX, Alesso, Martin Garrix, Sean Paul och Major Lazer, och har skrivit musik till artister som Lorde och Zara Larsson. Förra månaden släppte hon EP:n "Heat", ett samarbete med SG Lewis.

Bebe Rexha är en multiplatina-säljande artist som har flera Grammy-nomineringar. I maj släppte hon singeln "Chase It (Mmm Da Da Da)" – hämtad från hennes tredje studioalbum "Bebe", som kom förra året och inkluderar det framgångsrika samarbetet med David Guetta, "I’m Good (Blue)". Hon slog sig ihop med David Guetta igen för deras uppföljande spår förra sommaren, "One In A Million". Båda dessa singlar gav henne Grammy-nomineringar.

HEMSIDA I FACEBOOK I INSTAGRAM I SPOTIFY