Nya produkter till Båstad!

Tillsammans med Båstad turistbyrå har Citronelles Agenturer och Emelie EK design gjort ett fint hus mönster . I mönstret känns byggnader som kyrkan, kallbadhuset, båtar mm igen. Produkterna är tillverkade i Sverige vilket passar in i Båstad turistbyrå miljöprofil. Produkterna som består av brickor och handdukar finns på Båstad turistbyrå att köpa. Mer information finns hos www.bastad.com

• Arkitektur

• bricka
  • design
  • designade
  • designer
  • emelie ek
  • mitt stockholm
  • skärbräda
  • stad
  • stadshus
  • båstad
  • souvenir
  • turistbyrå
  • åry trays
  • handdukar

• Skåne

Citronelles agenturer samarbetar med olika svenska designers . Unik design och svensk tillverkning är vårt signum . www.citronelles.com

Katarina Edling

Presskontakt Ägare av Citronelles Agenturer AB Försäljning, Media - 0706518951

Östersund by Emelie Ek design

Östersunds turistbyrå har tillsammans med Citronelles Agenturer och designer Emelie EK design tagit nya härliga produkter som brickor tillverkade hos Åry Trays. Brickorna har hus motiv som Rådhuset och Universitet men också sjöodjuret får komma in i ett litet hörn. Vi samarbetar när turistbyråerna och gör research och lär känna våra kunder och kan därigenom göra unika mönster för dom.

Stockholm som mönster!

Emelie Ek har bott och studerat grafisk design i London under flera års tid. 2008 tog hon sin magisterexamen i grafisk design på Konstfack. 2009 släppte hon sin första mönsterkollektion med mönster som ”Stad och Skåne”. 2011 gjorde hon Mitt Stockholm . I detta mönster hittar man Stadshuset, Östermalmshallen, Stadsbiblioteket . Ett mönster som kommit att bli en ny svensk klassiker.