Ny styrelse

Kulturföreningen Cirkör – den ideella förening som driver Cirkus Cirkör har haft årsmöte och valt styrelse för verksamhetsåret 2004. Till ordinarie ledamöter valdes: Bengt Westerberg, fd Folkpartiledare. Bengt valdes till Cirkus Cirkörs styrelseordförande Tilde Björfors, konstnärlig ledare för- och grundare av Cirkus Cirkör Claes Karlsson, producent Kulturhuset Mats Björkman, jurist Setterwalls Ingela Josefsson, rektor Södertörns Högskola Mats Rosén, ekonom 1 representant från Cirkus Cirkörs konstnärliga råd Suppleanter: Göran Malmgren, bitr. rektor Södertörns Högskola 1 artistrepresentant Kulturföreningen Cirkör är en ideell förening som driver utbildningar samt barn- och ungdomsverksamhet i nycirkus. Föreningen äger även dotterbolaget Cirkör AB i vilket föreställnings- och eventverksamhet bedrivs. Samtliga verksamheterna drivs under varumärket Cirkus Cirkör som är världsberömda bl a för sina nyskapande föreställningar på världsturné. För mer information kontakta Susanne Reuszner, pressansvarig. Tel 08-531 998 31, 070-218 46 51, susanne@cirkor.se SUSANNE REUSZNER PR-ANSVARIG / PR MANAGER CIRKUS CIRKÖR ROTEMANNAVÄGEN 10, SE 145 57 NORSBORG, SWEDEN PHONE +46(0)8 531 998 31, FAX +46(0)8 714 90 57 MOBILE +46(0)70 218 46 51 E-MAIL: SUSANNE@CIRKOR.SE WWW.CIRKOR.SE