Cirkus Cirkör och Sirqus Alfon skapar årets julstämning

Cirkör ♥ Jul är namnet på Cirkus Cirkör-artisternas superladdning inför julen tillsammans med de explosiva megafon-eurotrash-varietéartisterna i Sirqus Alfon. Under två magiska kvällar i december showas det loss till Cous Cous Caterings supersmarriga julbord på Orionteatern. Cous Cous Catering och Cirkör Event bjuder in till smaskigt, svängigt och kärleksfullt julspektakel. Det blir generöst med julkryddade läckerheter, livemusik med Sirqus Alfon och nycirkusuppträdanden från golv till tak. Det blir god mat, humor, akrobatik, eld, performance och kanske Hej tomtegubbar i eurotrash-tappning. I showen medverkar 3 cirkusartister och 4 musiker. - Jag älskar julen och har länge velat skapa en sån där julfest som är så långt ifrån Abbas burksill och trötta schlagerartister man kan komma. Nu gör vi alltså en julshow som rockar fett, är magisk, strålande vacker och som bjuder på riktigt god mat, säger Cajsa Lindegren, projektledare för Cirkör ♥ Jul. Cirkör ♥ Jul går av stapeln på Orionteatern den 5 och 6 december kl 18.00 – ca 22.00 Cirkör Event är en del av Cirkus Cirkör. http://www.youtube.com/v/oFbNPR-sqMA Se mer av Sirqus Alfon: http://www.youtube.com/watch?v=bKfVh6l7oQ8 Förutom livemusik och cirkusartisteri bjuds det på; - Romspetsad äppeldryck med varma nötter och frön - Överraskning med sill, dill, lax och mera gott - Generös julkryddad buffé - 2 öl /glas vin + nubbe - Kaffe och gotter Pris 875 kr + moms. För mer information & bokning: Elin Rust på Cirkör Event. Tel 08 531 998 49, jul@cirkor.se. www.cirkor.se Pressinformation: Susanne Reuszner, presschef Cirkus Cirkör. Tel 08 531 998 31, 070 218 46 51, susanne@cirkor.se SUSANNE REUSZNER PRESSCHEF / PUBLIC RELATIONS MANAGER CIRKUS CIRKÖR ROTEMANNAVÄGEN 10 SE-145 57 NORSBORG PH: +46/(0)8-531 998 31 MOBILE: +46/(0)70-218 46 51 FAX: +46/(0)8-714 90 57 E-MAIL: SUSANNE@CIRKOR.SE WWW.CIRKOR.SE CIRKÖR EVENT BJUDER IN TILL JULSPEKTAKEL MED ANDLIG OCH LEKAMLIG SPIS PÅ ORIONTEATERN! MISSA INTE HELLER CIRKÖRS GÄSTSPEL PÅ TEATER TRE. LÄS MER PÅ WWW.CIRKOR.SE