Fortsatt vinstregn: Circle K bäst på Biluthyrning

Fortsatt vinstregn: Circle K bäst på Biluthyrning

Häromdagen fick Circle K utmärkelsen Bästa drivmedelskedja i Evimetrix varumärkesundersökning Swedish Brand Award. Nu kammar företaget hem ännu en fin utmärkelse när de för femte året i rad rankas som Bästa varumärket för Bil- och släputhyrning.

- Att vi återigen är den starkast lysande stjärnan i kategorin Bil- och släputhyrning är det ultimata kvittot på att våra kunder uppskattar vårt arbete. Jag vill rikta mitt varmaste tack till alla som arbetar så hårt ute på stationerna, det här är först och främst deras pris. Jag känner stor stolthet, säger Johan Backman, Director Market Development.

Ett vänligt bemötande är enligt Evimetrix den avgörande faktorn för att få nöjda kunder och det är något som är djupt rotat i Circle Ks företagskultur. Nästan lika viktigt är förstås kvaliteten på fordon och även där rankas Circle K högt. Efter Circle K Biluthyrning kommer OKQ8 och Hertz, i nämnd ordning.

- Vi drivs av att utmana vad god service är och kan vara. En utmärkelse som den här ger en oss extra motivation att fortsätta göra precis just det, avslutar Johan Backman.

För mer information, se här: