Quality Hotel & Resort Frösö Park väljer Kerstin Florian till sitt spa

Quality Hotel & Resort Frösö Park väljer Kerstin Florian till sitt spa

Frösö Parks spa öppnar i september men redan nu är det klart att spa:t pånybyggda Quality Hotel & Resort Frösö Park kommer att använda Kerstin Florians produkter.

- Frösö Park vänder sig till människor som gillar ett aktivt liv och som ställer höga krav därför har vi också valt högsta kvalitet när det gäller spa-produkter. Kerstin Florian är de enda som kan svara upp till våra höga kvalitetskrav, säger Anneli Helmerson, spa-ansvarig på Quality Hotel & Resort Frösö Park.

Kerstin Florians produkter är prisbelönta och internationellt kända. Välrenommerade spa-anläggningarna världen över väljer att arbeta med Kerstin Florians produkter.

- Vi tror på sport och uteliv i kombination med avkoppling och spa. Vi är ett personligt hotell med både hög och låg puls vilket harmoniserar bra med Kerstin Florians fyra viktiga hörnstenar för balans; regelbunden aktivitet, bra mat, mental avslappning och vård av ansikte och kropp, säger Anneli Helmerson.

Kerstin Florians produkter och ingredienser håller mycket hög kvalitet och inkluderar fytoessenser, aromaoljor, mineraler, örtextrakt, alger och naturlig lera, vilket ger snabba synliga resultat.

Produkterna finns även till försäljning i spa-receptionen och via www.frosoparkhotel.se

Kontakt:

Anneli Helmerson, spa-ansvarig, 072-728 22 65

Quality Hotel & Resort Frösö Park är ett nytt mötes- och hotellkoncept med fokus på nya mötesmiljöer i kombination med träning och SPA. Hotellet öppnar i maj 2015 och är beläget på ön Frösön i Storsjön, Östersund med utsikt över fjällvärlden. Upplevelsehotellet ligger 3 minuter från flygplatsen och har 700 bäddar och 10 sviter. Tillsammans med Frösö Convention Center, med lokaler för kongresser, mässor och events, finns plats för 4 400 gäster.
www.frosoparkhotel.se