STRATEGISKA NYANSTÄLLNINGAR

Vår offensiva satsning mot RAKEL fortsätter och vi välkomnar ytterligare medarbetare till företaget.

Lars-Gunnar Gydemo

Har anställts som affärsansvarig för vår RAKEL-verksamhet. Lars-Gunnar har en lång och gedigen erfarenhet av radiokommunikation och har tidigare arbetat med försäljning av produkter och tjänster mot både företag, offentliga organisationer och återförsäljare.

Magnus Werner

Har arbetat med radio/sambandsfrågor i över 20 år inom Polismyndigheten och har bland annat varit sambandsansvarig för Skåne och Blekinge. Han har även jobbat för Rikspolisstyrelsen med Polisens införande av RAKEL. Hos oss kommer Magnus att arbeta med försäljning av produkter och tjänster för RAKEL-systemet.

Olle Andersson

Kommer huvudsakligen att arbeta med försäljning av radiokommunikation med tydligt fokus på RAKEL-marknaden.

Med bakgrund hos bland andra Ericsson har Olle över 20 års erfarenhet av utveckling och försäljning av trådlösa kommunikationssystem i allmänhet och Mobitex i synnerhet. Olle kommer senast från PMS Identcode där han arbetat med försäljning av handdatorsystem och streckkodsläsare.