Tusentals fans tävlar om en drömdejt med Melodifestivalsaktuella Dolly Style

Dolly Style har tillsammans med Capitol och Universal Music startat en tävling där fansen till den populära gruppen har chans att vinna en dejt. Tävlingen publicerades i samband med Alla Hjärtans Dag och antal tävlingsbidrag är uppe i 1500 med en halv miljon i räckvidd. Tävlingen går ut på att fansen taggar sig själva eller en vän. En vinnare får möjligheten att träffa gruppen under vecka 7.

Tävlingen på Instagram ››

Tävlingen på Facebook ››

Dolly Style är aktuella i Melodifestivalen med bidraget ”Rollercoaster” den 27 februari i Gävle. Bidraget är skrivet av Thomas G:son, Peter Boström och Alexandra Salomonsson.