CAB utökar MEPS Webhooks

CAB utökar MEPS Webhooks

Med integrationstypen webhooks är det att enkelt att överföra data från MEPS till ett annat system. Till exempel kan data överföras till ditt faktureringssystem, utan manuell handpåläggning. Vi lanserar nu nästa version av webhooks, med flera smarta lösningar som kan hjälpa till att effektivisera verksamheten.

Det här är nytt i MEPS webhooks

Du kan nu meddelas om följande nya händelser:

• Besiktning skickad för beslut
  • Accepterad uppdragsinbjudan
  • Uppdragsinbjudan avböjd
  • Klar i uppdraget
  • Uppdrag lämnat

Du kan också få besked om när besiktningar är genomförda och du kan få information om besiktningens innehåll. Läs mer om Webhooks här.

Maria Jonsson

Presskontakt Marknadskommmunikatör

Knowledge, optimized

CAB Group AB är ett nordiskt it-produktbolag. Vi är verksamma inom försäkrings-, fordons- och fastighetsbranschen, samt inom hälsa & sjukvård genom dotterbolaget CAB Healthcare AB. Våra kunder erbjuds smidiga arbetsflöden med fokus på effektivisering och säker data. Vi kopplar samman alla parter i processen för en hållbar tjänstemarknad.

CABs produkter används av mer än 6 000 företag, har över 40 000 användare och hanterar mer än 1 miljon ärenden per år. CAB Group omsätter 380 miljoner kronor och har 260 anställda. Huvudkontoret ligger i Örebro, där verksamheten en gång startade, med kontor i Finland, Danmark, Norge och Tyskland. CAB Group AB grundades i mitten av 70-talet och ägs idag av If, Folksam, Länsförsäkringar och Trygg Hansa.

CAB Group AB

Stortorget 11