Hjärtligt välkommen på pressvisning för Byon AW 2024 27-28 augusti, Stockholm

Inspireras av hösten och vintern hos Byon och Sagaform. Den är varm, hjärtlig, passionerad, kreativ, färgrik och alldeles, alldeles underbar!

Byon presenterar en kollektion som vill få oss att bli förälskade – i årstiden, i världen omkring oss, i våra hem och i gemenskapen. En kollektion som är färgsprakande men som också lägger fokus på de där små, men betydelsefulla tingen som får våra hjärtan att bubbla. Kollektionen har fått namnet "Fall in love with BYON".

Hos Sagaform är kollektionen mustig, varm och levande. Djupa mörkröda nyanser och eleganta svarta toner tar plats i den jordnära färgskalan. Hållbarhet är fortsatt hjärtat i designfilosofin, med fokus på återvunna material och tidlösa produkter designade för att ärvas över generationer.

Tisdag 27 augusti & onsdag 28 augusti
kl.08.00 – 17.00
kl.09.00 & 13.00 visning med design- & konceptchef Beatrice Lindgren. Visningen tar ca 1 timme.

Adress: Barnhusgatan 16 (ring på hos New Wave Group)
Det bjuds pе enklare mat, dryck och självklart nеgot fint att ta med hem.

Anmäl dig till ida@gillakommunikation.com eller 0709-134037

Hoppas att vi ses!