David Bolin

​David Bolin, ny VD på BUBS Godis

Styrelsen på BUBS Godis har utsett David Bolin som ny VD och han tillträdde tjänsten första september i år. David kommer närmast från rollen som Försäljningsdirektör för Findus.

Vi är mycket glada över att ha fått möjligheten att knyta David Bolin till vårt bolag. Han har en personlighet och erfarenhet som vi är övertygade om kommer stärka organisationen och BUBS Godis som bolag för att på bästa sätt möta framtiden. Detta tillsammans med BUBS Godis fantastiska personal, produkter och framtidssatsningar stärker oss på marknaden både mot våra kunder och samarbetspartners. Och inte minst alla våra slutkunder, säger Jonas Carpvik, Styrelseordförande för BUBS Godis.

BUBS Godis befinner sig i en expansiv fas där ytterligare en fabrik är under uppbyggnad. Verksamheten har ett behov av en person som kan leda den fortsatta tillväxtresan, vilket blir David.

Jag är glad och hedrad över att få möjligheten att arbeta tillsammans med medarbetare, kunder och samarbetspartners för att ta nästa steg i BUBS Godis utveckling. Det är ett väldigt spännande bolag som nu är i expansionsfasen där man bygger ny fabrik för att ha möjligheten att fortsätta att leverera innovativa och goda produkter till våra fantastiska konsumenter, säger David Bolin, VD på BUBS Godis.

Vi hälsar David varmt välkommen till BUBS-familjen!